FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op de meest belangrijke vragen over onze website. Indien mogelijk proberen we de uitleg te verduidelijken met een instructiefilmpje die allemaal verzameld staan op ons youtube kanaal. Mocht je geen antwoord vinden op je vraag, dan kun je ons op werkdagen tussen 08.30 en 16.30 uur bereiken op ons telefoonnummer 0314 – 364889.

Accountgegevens

Hoe maak ik een account aan?

Wanneer je rechtsboven op de link mijn account klikt, ga je naar de inlogpagina of een account maken. Klik vervolgens op de knop account aanmaken en voer je persoonlijke gegevens in en bedenk een wachtwoord. Dit moet uit minimaal 6 cijfers/tekens bestaan en spaties aan het begin of eind worden genegeerd.

Waar worden mijn ontwerpen opgeslagen?

Wanneer je een account hebt aangemaakt worden je ontwerpen opgeslagen onder het menu mijn aangepaste ontwerpen. Dit linkje is het onderste menu-item van je account. Je moet hiervoor wel ingelogd zijn om ze te kunnen zien.

Mijn laatste ontwerp wordt niet opgeslagen, hoe kan dit?

Wanneer je rechtsboven op de link mijn account klikt, ga je naar de inlogpagina of een account maken. Klik vervolgens op de knop account aanmaken en voer je persoonlijke gegevens in en bedenk een wachtwoord. Dit moet uit minimaal 6 cijfers/tekens bestaan en spaties aan het begin of eind worden genegeerd.

Kunnen anderen mijn wachtwoord zien?

Nee, alleen jij weet je wachtwoord en niemand anders kan dit zien.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, klik je op de link wachtwoord vergeten Vervolgens voer je je email adres in en je ontvangt per mail een link om je wachtwoord te resetten.

Waar worden mijn ontwerpen opgeslagen?

Wanneer je een account hebt aangemaakt worden je ontwerpen opgeslagen onder het menu mijn aangepaste ontwerpen. Dit linkje is het onderste menu-item van je account. Je moet hiervoor wel ingelogd zijn om ze te kunnen zien.

Betalen en Bezorgen

afwijkend afleveradres, waar geef ik dit op?

Zodra je bent ingelogd kun je in het linkermenu onder je account een adresboek beheren. Je kunt hier dus een afwijkend afleveradres alvast invullen. Daarnaast kun je in de winkelwagen ook alsnog een afwijkend afleveradres opgeven

Kan ik mijn pakket ook ergens afhalen?

Ja, dat kan. Wanneer je bestelling een pakketbezorging is (en dus geen brievenbuspakket) kun je er voor kiezen om je pakket thuis te laten bezorgen of af te halen bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Kan ik een zelf dag en tijdstip bepalen van aflevering?

Ja, dat kan. Wanneer je bestelling een pakketbezorging is (en dus geen brievenbuspakket) kun je zelf aangeven op welke dag en binnen welk tijdsvak je bestelling moet worden geleverd.

Is de betaling wel veilig?

Ja, deze is veilig. Babyboefjes maakt gebruik van de module Rabobank Omnikassa. Elke betaling wordt uitgevoerd in een beveiligde omgeving.

Uit welke betalingsmethode kan ik kiezen?

Standaard kun je bij babyboefjes kiezen uit Ideal, betaling met creditcard (Mastercard, Visa of Meastro) of handmatige betaling. Bij bedragen tot € 25,00 kun je kiezen uit Ideal of handmatige betaling.

Bestelproces

Hoe ontvang ik het gratis felicitatieboek?

Zodra je je defintieve geboortekaartjes bestelt, kun je dit boek bestellen zodra je je in de winkelwagen bevindt, daar wordt het product vanzelf getoond. Voor dit product is geen actiecode nodig, maar vergeet niet om het bij je bestelling in de winkelwagen te gooien!

Let op: Je ontvangt dit alleen bij je definitieve bestelling van je geboortekaartjes, niet bij een proefdruk!

Hoe bestel ik een canvas van mijn geboortekaartje?

Wanneer je je defintieve geboortekaartjes bestelt, kun je de canvas bestellen zodra je je in de winkelwagen bevindt, daar wordt het product vanzelf getoond.

Let wel op dat je deze eerst met jouw gegevens aanpast.

Vergeet vervolgens niet om de actiecode canvas25 in te voeren om in aanmerking te komen voor 25% korting. De korting geldt alleen in combinatie met de bestelling van de kaartjes.

Ik wil vooraf mijn enveloppen ontvangen, kan dat?

Dat kan uiteraard. Je vindt de enveloppen onder het menu (geboorte)kaarten

Ik wil graag hulp bij de opmaak, kan dat?

Uiteraard kan dat. Wanneer je twijfelt over de opmaak van je kaartje of je hebt gewoon even hulp nodig omdat iets niet wil lukken met het ontwerp, dan helpen wij je graag verder. Je kunt ons hiervoor op werkdagen bereiken van 08.30 tot 16.30 uur. Op ons youtube kanaal vind je ook handige tips met betrekking tot onze designtool.

Ik heb meerdere kortingscodes, wat zijn de regels?

Je kunt per bestelling slechts 1 actiecode gebruiken. Heb je meerdere actiecodes, kies op dat moment voor de code die je het beste past en kom gerust een keer terug om je 2e code te verzilveren.

Ik zie geen tekst in mijn kaartje staan zodra ik het in de winkelwagen heb gegooid.

Het kan zijn dat je in je winkelwagen niet ziet wat je wilt zien. Je ziet wel je kaartje in je winkelwagen maar de teksten zijn niet zichtbaar. Dit probleem doet zich voor bij de browser Windows Edge of Explorer. In dat geval adviseren wij om babyboefjes.nl te openen in Google Chrome. Indien je dit nog niet geïnstalleerd hebt op je pc, dan kun je deze hier downloaden. Je hoeft echter niet bang te zijn dat we je kaartje zonder tekst afdrukken. In je drukbestand staat je tekst er gewoon in. Ondertussen werken wij natuurlijk aan een oplossing hiervoor.

Overig

Hoe weet ik wanneer er een nieuw design wordt toegevoegd?

De nieuwste designs worden door ons altijd aangekondigd op Facebook en Pinterest. Volg ons en je blijft vanzelf op de hoogte via je timeline.

Hebben jullie wel eens speciale acties?

Zeker, op onze actiepagina vind je de acties die wij voeren. Daarnaast is het de moeite waard om ons te volgen via Facebook waar we ook regelmatig leuke kortingsacties organiseren.

Ik wil een kaartje op maat gemaakt, kan dat ook?

Uiteraard kan dat. Wanneer je zelf een leuk design hebt of je wilt een ander formaat of uitvoering dan kunnen we dat in de meeste gevallen voor je verzorgen. Neem hiervoor contact met ons op en geef aan wat je specifieke wensen zijn. We maken vervolgens eerst een offerte voor je zodat je vooraf weet wat je gaat betalen.

Ik ontwerp zelf geboortekaartjes, kan ik deze via jullie website verkopen?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, leuke, hippe designs. Ben je zelf ontwerp(st)er en vind je het leuk om geboortekaartjes te ontwerpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen.