Hieronder vind je antwoord op de meest belangrijke vragen over onze website. Indien mogelijk proberen we de uitleg te verduidelijken met een instructiefilmpje die allemaal verzameld staan op ons youtube kanaal. Mocht je geen antwoord vinden op je vraag, dan kun je ons op werkdagen tussen 08.30 en 16.30 uur bereiken op ons telefoonnummer 0314 – 364889.
FAQ
Veelgestelde vragen
Accountgegevens
Hoe maak ik een account aan?
Waar worden mijn ontwerpen opgeslagen?
Mijn laatste ontwerp wordt niet opgeslagen, hoe kan dit?
Kunnen anderen mijn wachtwoord zien?
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Waar worden mijn ontwerpen opgeslagen?
Betalen en Bezorgen
afwijkend afleveradres, waar geef ik dit op?
Kan ik mijn pakket ook ergens afhalen?
Kan ik een zelf dag en tijdstip bepalen van aflevering?
Is de betaling wel veilig?
Uit welke betalingsmethode kan ik kiezen?
Standaard kun je bij babyboefjes kiezen uit Ideal, betaling met creditcard (Mastercard, Visa of Meastro) of handmatige betaling. Bij bedragen tot € 25,00 kun je kiezen uit Ideal of handmatige betaling.
Bestelproces
Hoe ontvang ik het gratis felicitatieboek?
Zodra je je defintieve geboortekaartjes bestelt, kun je dit boek bestellen zodra je je in de winkelwagen bevindt, daar wordt het product vanzelf getoond. Voor dit product is geen actiecode nodig, maar vergeet niet om het bij je bestelling in de winkelwagen te gooien!
Let op: Je ontvangt dit alleen bij je definitieve bestelling van je geboortekaartjes, niet bij een proefdruk!
Hoe bestel ik een canvas van mijn geboortekaartje?
Wanneer je je defintieve geboortekaartjes bestelt, kun je de canvas bestellen zodra je je in de winkelwagen bevindt, daar wordt het product vanzelf getoond.
Let wel op dat je deze eerst met jouw gegevens aanpast.
Vergeet vervolgens niet om de actiecode canvas25 in te voeren om in aanmerking te komen voor 25% korting. De korting geldt alleen in combinatie met de bestelling van de kaartjes.
Ik wil vooraf mijn enveloppen ontvangen, kan dat?
Ik wil graag hulp bij de opmaak, kan dat?
Ik heb meerdere kortingscodes, wat zijn de regels?
Ik zie geen tekst in mijn kaartje staan zodra ik het in de winkelwagen heb gegooid.
Overig
Hoe weet ik wanneer er een nieuw design wordt toegevoegd?
Hebben jullie wel eens speciale acties?
Ik wil een kaartje op maat gemaakt, kan dat ook?
Uiteraard kan dat. Wanneer je zelf een leuk design hebt of je wilt een ander formaat of uitvoering dan kunnen we dat in de meeste gevallen voor je verzorgen. Neem hiervoor contact met ons op en geef aan wat je specifieke wensen zijn. We maken vervolgens eerst een offerte voor je zodat je vooraf weet wat je gaat betalen.
Recente reacties